Volkan Demirel'den kırmızı kart tepkisi

Admin User 15 Mart 2026, 23:00 25 Okunma Gündem
Volkan Demirel'den kırmızı kart tepkisi

Gençlerbirliği Teknik Direktörü Volkan Demirel, 2-0 kaybedilen Beşiktaş karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulundu. Genç hoca, oyuncusuna gösterilen kırmızı kart kararının ağır olduğunu ifade etti.

Karşılaşmayı değerlendiren Volkan Demirel, "Normal şartlarda devam etse farklı bir yere gidebilirdi. Saha içinde hakeme de söyledik, ben kamuoyuna bırakmak istiyorum. Konuşmak istemiyorum. Bence kırmızı kart ağır bir kırmızı kart. 11'e 11 devam etse…" dedi.

Takımının ilk yarıdaki performansına değinen Demirel, "Teslim olmadık, mücadele ettik. Beşiktaş'ı iyi karşıladık. İlk 45 dakika inanılmaz oynadık ama yorgunlukla gol buldular. İkinci gol zaten çok ekstra bir vuruş." ifadelerini kullandı.

Konuşmasına devam Volkan Demirel, "Pozisyonlar da bulduk. 10 kişi oynamış gibi oynamadık. Beşiktaş gibi büyük bir takıma karşı 11'e 10 oynamak kolay değil. Hakem takdir haklarını onlardan yana çok kullandı. Kırmızı kart ağır gibi, izlemedim ama saha içinden öyle duruyor." değerlendirmesini yaptı.

Cemre Yıldız Haberler.com
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!