Tokyo'daki AVM'de bıçaklı saldırı dehşeti: Saldırgan dahil 2 ölü

Admin User 27 Mart 2026, 03:30 21 Okunma Gündem

Japonya'nın başkenti Tokyo'daki bir alışveriş merkezinde gerçekleştirilen bıçaklı saldırıda 1 kişi hayatını kaybederken, saldırgan kendini bıçaklayarak yaşamına son verdi.

Japonya'nın başkenti Tokyo'da korku dolu anlar yaşandı. Ikebukuro semtindeki Sunshine City isimli alışveriş merkezinde yer alan bir mağazada bıçaklı saldırı meydana geldi. Yerel yetkililerden edinilen bilgilere göre; 19: 15 sıralarında Pokemon çizgi film karakterlerinin ürünlerini satan mağazaya gelen Taiki Hirokawa (26) isimli saldırgan, vakit kaybetmeden kasaya yöneldi. Saldırgan önce burada çalışan Moe Harukawa (21) isimli kadını, daha sonra da kendini boynundan bıçakladı. Yapılan ihbar üzerine olay yerine çok sayıda polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Bilinçleri kapalı halde hastaneye kaldırılan mağaza çalışanı kadın ve saldırganın hayatını kaybettiği belirlendi. Soruşturmayı yürüten yetkililer, ikilinin birbirini önceden tanıdığını ve kurbanın daha önce saldırgan tarafından ısrarlı takibe maruz kaldığı gerekçesiyle polise şikayette bulunduğunu açıkladı. - TOKYO

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!