Tokat'ta yangın çıkan otomobilde hasar meydana geldi

Admin User 23 Haziran 2026, 09:45 9 Okunma Gündem

Tokat'ın Niksar ilçesinde yangın çıkan otomobilde hasar oluştu.

İlçeye bağlı Çamiçi Yaylası Şirinoba girişinde bir otomobilde yangın çıktı.

İhbar üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi.

Niksar Belediyesi itfaiye ekiplerinin yaklaşık 30 dakikalık çalışması sonucu söndürülen yangında araçta hasar meydana geldi.

Kaynak: AA / Ahmet Can Korkmaz
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!