Suşehri Belediyesi, Kemalpaşa İlköğretim Okulu'na çocuk oyun sınıfı yaptı

Admin User 26 Mart 2026, 10:30 20 Okunma Gündem
Suşehri Belediyesi, Kemalpaşa İlköğretim Okulu'na çocuk oyun sınıfı yaptı

Suşehri ilçesi Kemalpaşa İlköğretim Okulu'na belediye tarafından modern çocuk oyun sınıfı yapıldı.

Sınıfın açılışını, İlçe Kaymakamı Mahmut Fazıl Yıldız, Belediye Başkanı Ahmet Ayhan Kayaoğlu, İlçe Emniyet Müdürü Fatih Güzel, İlçe Milli Eğitim Müdürü Erkan Yıldız ve Kemalpaşa İlköğretim Okulu Müdürü Burcu Aydoğdu gerçekleştirdi.

Kaymakamı Yıldız, çocuk oyun sınıfının yapılmasında emeği geçen Belediye Başkanı Kayaoğlu'na teşekkür ederek, Suşehri Belediyesinin eğitim yuvalarına her zaman büyük destekler verdiğini belirtti.

Kayaoğlu ise çocukların hayal dünyasını zenginleştirecek çalışmaların devam edeceğini ifade etti.

Kaynak: AA / Faruk Kara
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!