Söğütsporlu futbolcular son antrenman sonrası bayram iznine çıktı

Admin User 19 Mart 2026, 12:45 29 Okunma Gündem
Söğütsporlu futbolcular son antrenman sonrası bayram iznine çıktı

Bölgesel Amatör Lig'de (BAL) Bilecik'i temsil eden Söğütspor, haftaya oynayacağı Yalovaspor maçı öncesi çıktığı son antrenman sonrası bayram iznine çıktı.

BAL 5. Grup'ta mücadele eden Söğütspor, ligin 20'inci haftasında 29 Mart günü saat 14: 00'da Yalovaspor'a konuk olacak. Bu hafta Ramazan Bayramı nedeniyle ligde müsabakalara 1 hafta ara verilirken, Söğütsporlu futbolcular bugün Söğüt İlçe Stadı'ndan yaptıkları yaptığı antrenman sonrası bayram iznine çıktı. Futbolcuların keyifleri yerinde olduğu görülürken, zorlu Yalovaspor maçının hazırlıklarına Pazartesi günü toplanarak, aynı gün yapılacak antrenman ile devam edileceği öğrenildi. - BİLECİK

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!