Malatya'da asansör boşluğuna düşen işçi yaralandı

Admin User 01 Nisan 2026, 14:45 20 Okunma Gündem
Malatya'da asansör boşluğuna düşen işçi yaralandı

Malatya'da çalıştığı şantiyede asansör boşluğuna düşen işçi yaralandı.

Olay 09.15 sıralarında Battalgazi ilçesi Zafer Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Hastane Caddesi üzerinde bulunan bir şantiyede çalışan E.B., çalışma esnasında inşaat halindeki binanın üçüncü katında asansör boşluğuna düştü. İhbar üzerine bölgeye polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edilirken yaralı işçi Battalgazi Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı. - MALATYA

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!