Keban'da öğrenciler fidan dikti

Admin User 26 Mart 2026, 10:15 23 Okunma Gündem

Elazığ'ın Keban ilçesinde Orman Haftası dolayısıyla öğrenciler fidan dikti.

Fevzi Çakmak İlkokulu Müdürlüğünce Orman Bölge Müdürlüğünden temin edilen çam fidanları, öğrenciler tarafından okulun bahçesi ve çevresine dikildi.

Okul Müdürü Burak Nemutlu, 21-26 Mart Orman Haftası kapsamında öğrencilerin öğretmenleri gözetiminde fidan diktiğini belirterek, emeği geçen herkese teşekkür etti.

Kaynak: AA / Pirhasan Doğan
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!