Kadın motosiklet sürücüsü otomobile arkadan çarptı

Admin User 17 Mart 2026, 10:45 23 Okunma Gündem
Kadın motosiklet sürücüsü otomobile arkadan çarptı

Eskişehir'de otomobile arkadan çarparak yaralanan kadın motosiklet sürücüsü hastaneye kaldırıldı.

Olay, dün akşam saat 22.00 sıralarında Atatürk Bulvarı üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre; Z.S.A. isimli kadın sürücünün idaresindeki motosiklet, plakası öğrenilemeyen bir otomobile arkadan çarptı. Yaşanan çarpışmanın etkisiyle motosikletten düşen kadın yaralanırken, başındaki kaskın fırladığı öne sürüldü. Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırılan yaralının genel sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Polis ekiplerince kazayla ilgili inceleme başlatıldı. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!