İstanbul'da Kuzey Marmara Otoyolu'nda tırda çıkan yangın söndürüldü

Admin User 01 Nisan 2026, 13:00 25 Okunma Gündem

Kuzey Marmara Otoyolu'nda seyir halindeki tırda çıkan yangın itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Otoyolun Çatalca ilçesi Nakkaş mevkisi Edirne istikametinde seyir halindeki inşaat köpüğü yüklü tırda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye, sağlık ve jandarma ekibi sevk edildi.

Patlamaların yaşandığı yangın nedeniyle otoyol, Edirne istikametinde trafiğe kapatıldı.

Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Kazada sürücü yara almazken, tır kullanılamaz hale geldi.

Yangının söndürülmesinin ardından Edirne istikametine trafik kontrollü şekilde açıldı. Çalışmalar sırasında kapalı olan yolda uzun araç kuyruğu oluştu.

Ekiplerin otoyoldaki temizlik çalışması sürüyor.

Kaynak: AA / İrem Demir
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!