İskenderun'da Jandarma'nın 187. Yılı Kutlandı

Admin User 15 Haziran 2026, 21:15 7 Okunma Hatay

Hatay'ın İskenderun ilçesinde Jandarma Teşkilatının 187. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla etkinlik düzenlendi.

Etkinlik kapsamında Atatürk Anıt Alanı'nda tanıtım standı kuruldu.

Ekipler, standı ziyaret edenlere jandarmanın çalışmalarını anlattı.

Kaynak: AA / Ali Kemal Zerenli
Etiketler: Hatay
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!