İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan'dan birlik mesajı

Admin User 21 Mart 2026, 13:45 28 Okunma Gündem

İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan, ABD- İsrail saldırıları altındaki halkına birlik ve beraberlik çağrısında bulunarak, "Gelin el ele verip, İran'ımızı içine düştüğümüz fırtınalardan gururla çıkaralım." diye seslendi.

Pezeşkiyan, yayımladığı Nevruz mesajında, şu ifadeleri kullandı:

"Nevruz'un gelişiyle birlikte, kinleri, belirsizlikleri ve farklılıkları bir kenara bırakmaya çalışalım. Bu yıl, her zamankinden daha çok Nevruz'a ihtiyacımız var; kültürümüzdeki birlik, beraberlik ve ulusal uyumu sergileyen bir Nevruz'a. Gelin el ele verip, İran'ımızı içine düştüğümüz fırtınalardan gururla çıkaralım."

Kaynak: AA / Ahmet Dursun
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!