Hatay'da ''Su Verimliliği ve Sürdürülebilir Gelecek'' temalı yarışma düzenlendi

Admin User 27 Mart 2026, 09:45 19 Okunma Gündem

Hatay'da 22 Mart Dünya Su Günü kapsamında öğrencilere yönelik "Su Verimliliği ve Sürdürülebilir Gelecek" temalı yarışma düzenlendi.

Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresince (HATSU), İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle düzenlenen resim yarışmasında ortaokul öğrencileri su tasarrufu, kuraklık ve suyun önemi konularında çizdikleri resimleri Kisecik yerleşkesindeki programda sergiledi.

Yarışmada dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi.

Programa İl Milli Eğitim Müdürü Harun Tüysüz ile HATSU Genel Müdürü Fatih Cihangir de katıldı.

Kaynak: AA / Mahmut Tuncay
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!