Hatay'da seyir halindeki otomobil yandı

Admin User 19 Haziran 2026, 23:15 10 Okunma Hatay
Hatay'da seyir halindeki otomobil yandı

HATAY'ın Reyhanlı ilçesinde seyir halindeyken alev alan otomobil, yandı. İtfaiye ekibinin söndürdüğü yangında otomobil, kullanılmaz hale geldi.

Akşam saatlerinde Reyhanlı ilçesi Üçtepe Mahallesi'nde seyir halindeki otomobil, alev alarak yanmaya başladı. Yangını fark eden sürücü, otomobilden inerek durumu itfaiyeye bildirdi. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekibi, otomobili saran alevleri tazyikli suyla müdahale ederek söndürdü. Otomobil, yangında kullanılmaz hale geldi. Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı
Etiketler: Hatay
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!