Hatalı park yapan 150 araca ceza yağdı

Admin User 17 Mart 2026, 10:30 36 Okunma Gündem
Hatalı park yapan 150 araca ceza yağdı

Adana'da park yasağı bulunan alanlara ve yasak tabelalarının altına park eden 150 araca ceza kesildi. Denetimlerde araçlar çekiciyle kaldırılırken toplam 187 bin TL idari para cezası uygulandı.

Adana Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, Seyhan ilçesine bağlı Kuruköprü Mahallesi Sefa Özler Caddesi, Karasoku Mahallesi'nde hatalı park yapan sürücülere yönelik denetim gerçekleştirdi. Park yasağı tabelaları olmasına rağmen araçlarını park eden 150 araca cezai işlem uygulandı. Araçlar bulundukları yerde yediemin otoparkına çekildi. Toplamda 187 bin TL para cezası uygulanırken, 15 araç da trafikten men edildi.

Park yasağı bulunan alanlara ve yasak tabelalarının altına park etmenin cezası bin 246 TL. - ADANA

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!