HAK-İŞ Diyarbakır İl Başkanlığınca iftar programı düzenlendi

Admin User 17 Mart 2026, 21:15 20 Okunma Gündem
HAK-İŞ Diyarbakır İl Başkanlığınca iftar programı düzenlendi

Diyarbakır'da, HAK-İŞ İl Başkanlığı tarafından iftar programı gerçekleştirildi.

Merkez Sur ilçesindeki bir restoranda düzenlenen program, Kur'an-ı Kerim tilavetiyle başladı.

HAK-İŞ Diyarbakır İl Başkanı Mehmet Aküzüm, burada, ramazan ayının İslam coğrafyasına hayırlar getirmesini temenni etti.

Şimdiden herkesin Ramazan Bayramı'nı kutladığını ifade eden Aküzüm, düzenledikleri programa katılımlarından dolayı davetlilere teşekkür etti.

Programa, sendika üyeleri, kamu kurumlarının ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı.

Kaynak: AA / Ahmet Kaplan
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!