Gaziantep'te makasa atan sürücüye ceza yazıldı

Admin User 01 Nisan 2026, 13:15 15 Okunma Gündem

Gaziantep'te otoyol üzerinde makas atan sürücüye ceza kesildi.

İl Jandarma Komutanlığından yapılan açıklamaya göre, Tarsus-Adana- Gaziantep otoyolu üzerinde seyir halinde olan bir otomobilin trafik güvenliğini tehlikeye düşürdüğü ve makas attığına yönelik ihbar yapıldı.

İhlal yaptığı cep telefonu görüntüleriyle de kayıt edilen sürücü M.C.D.'ye 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddesi uyarınca 90 bin lira idari para cezası uygulandığı belirtildi.

Kaynak: AA / Ömer Faruk Salman
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!