Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Adana'ya gelişinin 103. yıl dönümü kutlandı

Admin User 15 Mart 2026, 13:15 27 Okunma Gündem
Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Adana'ya gelişinin 103. yıl dönümü kutlandı

Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Adana'ya gelişinin 103. yıl dönümü dolayısıyla tören düzenlendi.

Atatürk Parkı'nda başlayan törende, Vali Mustafa Yavuz, 6. Kolordu ve Garnizon Komutanı Tümgeneral Mehmet Yasin Kalın ve Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Nazlı Pınar Ünlü, Atatürk Anıtı'na çelenk sundu.

Saygı duruşunda bulunan katılımcılar, İstiklal Marşı'nı okudu.

Tren garında devam eden programda bir gazi, Vali Yavuz'a Türk bayrağı verdi, sonrasında halk oyunları ekibi gösteri sundu.

Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ünlü, yaptığı konuşmada, "Pusulamız bağımsız Türkiye Cumhuriyeti'dir. Bu yoldan bir milim sapmadan Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün çağdaşlık vizyonunu, cumhuriyet ilkelerini Adana'mızın her mahallesine, sokağına ayrım gözetmeksizin taşımaya kararlıyız." dedi.

Törene, protokol üyeleri, gaziler ve öğrenciler katıldı.

Kaynak: AA / Bekir Ömer Fansa
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!