Bursa'da şişedeki asidi su sanarak içen kişi öldü

Admin User 17 Mart 2026, 12:00 21 Okunma Gündem

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde şişedeki asidi su sanarak içen kişi hayatını kaybetti.

İddiaya göre, Orhangazi'ye bağlı Gedelek Mahallesi'nde ikamet eden Ahmet İnanç (54) evinde bir şişede bulunan asidi su sanarak içti.

İnanç'ın fenalaşması üzerine 112 Acil Sağlık ekiplerine haber verildi.

İlk müdahalesi evinde yapılan Ahmet İnanç, ambulansla Orhangazi Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Daha sonra Bursa Şehir Hastanesine sevk edilen İnanç, müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Kaynak: AA / Musa Öztürk
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!