Bostancı'da metro raydan çıktı; yolcular tahliye edildi

Admin User 19 Haziran 2026, 20:45 18 Okunma Gündem

KADIKÖY ve Sabiha Gökçen Havalimanı arasında sefer gerçekleştiren metro, Bostancı Durağı'nda raydan çıktı. Yolcular tahliye edildi.

Konuya ilişkin Metro İstanbul'dan yapılan açıklamada, "M4 Kadıköy-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Hattı'nda teknik bir arıza nedeniyle seferler Maltepe-Sabiha Gökçen Havalimanı istasyonları arasında yapılmaktadır" ifadeleri kullanıldı.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!