Bodrum'da konteynerlerde çıkan yangın söndürüldü

Admin User 20 Mart 2026, 22:45 37 Okunma Gündem

Muğla'nın Bodrum ilçesinde işçilerin kaldığı konteynerlerde çıkan yangın söndürüldü.

Ortakent Mahallesi Müskebi Caddesi'nden alevlerin yükseldiğini görenler, durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi.

İhbar üzerine bölgeye gelen Muğla Büyükşehir Belediyesi Bodrum İtfaiye Grup Amirliği ekipleri, narenciye bahçesinde üç işçi koğuşu ve depo olarak kullanılan konteynerdeki yangına müdahale etti.

Yapılan çalışma sonucu kontrol altına alınan konteynerler kullanılamaz hale geldi.

Yangının çıkışıyla ilgili bölgede inceleme yapıldı.

Kaynak: AA / Ali Ballı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!