Bilecik'te yaralı bulunan leylek tedaviye alındı

Admin User 18 Mart 2026, 17:00 24 Okunma Gündem
Bilecik'te yaralı bulunan leylek tedaviye alındı

Bilecik'te yaralı halde bulunan leylek tedavi altına alındı.

Merkez İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri devriye sırasında Yeniköy köyünde bir leyleğin uçamadığı ihbarı üzerine bölgeye Çevre Doğa ve Hayvanları Koruma Tim Komutanlığı ekipleri yönlendirildi.

Ekipler, kanadının yaralı olduğunu fark ettikleri leyleği Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ekiplerine teslim etti.

Leylek, tedavisinin ardından doğaya bırakılacak.

Kaynak: AA / Muhsin Arslan
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!