Bilecik'te aile refahı ve dayanışma masaya yatırıldı

Admin User 15 Mart 2026, 18:45 36 Okunma Gündem
Bilecik'te aile refahı ve dayanışma masaya yatırıldı

Bilecik'te Ailenin Korunması ve Güçlendirilmesi İl Koordinasyon Kurulu, 2026 yılının ilk toplantısını gerçekleştirdi.

Bilecik Vali Yardımcısı Vedat Yılmaz başkanlığında düzenlenen toplantıda, 2024-2028 yıllarını kapsayan Ailenin Korunması ve Güçlendirilmesi Vizyon Belgesi ve İl Eylem Planı kapsamında yürütülen çalışmalar değerlendirildi. İl genelinde aile yapısının korunması ve güçlendirilmesine yönelik faaliyetler ele alınırken, kurumlar arasında iş birliği ve koordinasyonun artırılması için görüş alışverişinde bulunuldu. Ayrıca 2026 yılı içerisinde yapılacak çalışmalar ve kurumların sorumluluk alanları da toplantıda masaya yatırıldı.

Bilecik Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Nejat İlhan, "Aile kurumunun güçlendirilmesi ve toplumda dayanışmanın artırılması için tüm kurumlarla iş birliği içerisinde çalışmalarımızı sürdüreceğiz" dedi - BİLECİK

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!