Basketbol: 18 Yaş Altı Kızlar Anadolu Şampiyonası

Admin User 28 Mart 2026, 18:30 30 Okunma Gündem

Türkiye Basketbol Federasyonunca düzenlenen 18 Yaş Altı Kızlar Anadolu Şampiyonası'nın Ordu etabı (Kırmızı Grup) sona erdi.

Başpehlivan Recep Kara Spor Salonu'nda gerçekleştirilen organizasyonun son günündeki ilk karşılaşmada Beşiktaş, İzmir Ege Gelişim'i 45-27 mağlup etti.

Diğer karşılaşmalarda OGM Ormanspor, KKTC'yi 67-53, İzmit Zirve Spor, Nilüfer Belediyespor'u 54-38, Evolog Daçka Şerifali, Melikgazi Kayseri Basketbol'u 76-31 yendi.

Grupta, Beşiktaş, OGM Ormanspor, İzmit Zirve Spor ve Evolog Daçka Şerifali, Türkiye Şampiyonası'nda mücadele etme hakkı kazandı.

Kaynak: AA / Eyüp Elevli
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!