Bangladeş'te feribota giriş yapmaya çalışan yolcu otobüsü nehre devrildi
Bangladeş'in Rajbari bölgesinde, feribota giriş yapmaya çalışan ve yaklaşık 40 yolcu taşıyan bir otobüsün Padma Nehri'ne düştüğü bildirildi.
Dhaka Tribune'un haberine göre, yaklaşık 40 kişi taşıyan bir yolcu otobüsü feribota giriş yapmaya çalışırken Padma Nehri'ne düştü.
Kazadan halihazırda 2 kişinin kurtarıldığını belirten yetkililer, diğer yolcular için arama kurtarma çalışmalarının sürdüğünü belirtti.
Kaynak: AA / Ayşe İrem Çakır
Etiketler:
Turkiye
Kaynak:
Kaynak Site