Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Kos ile Orta Koridor'u Görüştü

Admin User 23 Haziran 2026, 22:30 21 Okunma Gündem

(ANKARA) - Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Avrupa Birliği Genişlemeden Sorumlu Komiseri Marta Kos ile Belçika'nın başkenti Brüksel'de bir araya geldi.

Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, görüşmede Orta Koridor'un bölgesel bağlantısallığa sağlayacağı katkılar ile Türkiye-AB iş birliği imkanlarının ele alındığını belirtti.

Küresel ticaret ağlarının yeniden şekillendiği bir dönemde Türkiye'nin merkezinde yer aldığı Orta Koridor'un stratejik önemine dikkat çektiklerini ifade eden Uraloğlu, koridorun bölgesel istikrara katkılarını da değerlendirdiklerini kaydetti.

Uraloğlu, Türkiye'nin güçlü ulaştırma altyapısıyla Avrupa ile Asya arasındaki bağlantısallığın geleceğinde belirleyici rol oynamayı sürdüreceğini bildirdi.

Kaynak: ANKA
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!