Bakan Kurum, Londra'da İklim Eylem Haftası Etkinliğine Katıldı

Admin User 23 Haziran 2026, 18:00 14 Okunma Gündem

(ANKARA) - Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Londra'da düzenlenen İklim Eylem Haftası etkinliğine katıldı. Kurum, BM Genel Sekreteri Antonio Guterres'in iklim krizi, enerji dönüşümü ve iklim finansmanına ilişkin değerlendirmelerini dinlediklerini belirterek, "Cop31 Başkanlığı olarak küresel iklim hedeflerinin hayata geçirilmesini hızlandıracak adımların atılmasına öncülük edeceğiz" dedi.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Londra'da düzenlenen İklim Eylem Haftası etkinliğine katıldı. Kurum, BM Genel Sekreteri Antonio Guterres'in iklim krizinin artan etkileri, enerji dönüşümünün hızlandırılması, iklim finansmanının güçlendirilmesi ve küresel dayanışmanın önemine ilişkin değerlendirmelerini dinlediklerini kaydetti.

Kurum, etkinliğe ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı  paylaşımda, şu ifadeleri kullandı:

"İklim Eylem Haftası kapsamında Londra'da, BM Genel Sekreteri Sayın Antonio Guterres'in iklim krizinin artan etkileri, enerji dönüşümünün hızlandırılması, iklim finansmanının güçlendirilmesi ve küresel dayanışmanın önemine ilişkin değerlendirmelerini dinledik. COP31 Başkanlığı olarak, küresel iklim hedeflerinin hayata geçirilmesini hızlandıracak, somut sonuçlar üreten adımların atılmasına öncülük edeceğiz."

Kaynak: ANKA
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!