Bağcılar'da yangın söndürme tüpü dolum tesisinde zehirlenen 8 kişiden 6'sı taburcu edildi

Admin User 25 Mart 2026, 14:00 26 Okunma Gündem

Bağcılar'da yangın söndürme tüpü dolum tesisinde gazdan zehirlenerek hastaneye kaldırılan 8 kişiden 6'sı taburcu edildi.

Yenigün Mahallesi'ndeki tesiste zehirlenmelerinin ardından hastaneye kaldırılan 8 kişiden 6 sağlık personelinin tedavisi tamamlandı.

Bu kişiler taburcu edilirken, 2 iş yeri çalışanının hastanedeki tedavisinin sürdüğü öğrenildi.

Olay

Bağcılar'ın Yenigün Mahallesi'nde dün bir yangın söndürme tüpü dolum tesisinde gazdan zehirlenme olayı meydana gelmiş, olay yerine sevk edilen 6 sağlık personeli, iş yerinde bilinci kapalı 2 kişiye müdahale hazırlığı yaparken gazdan etkilenmişti.

Zehirlenen 6 sağlık personeli ve 2 iş yeri çalışanı, olay yerine sevk edilen ekiplerin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırılmıştı.

Olay sonrasında iş yeri de mühürlenmişti.

Kaynak: AA / Hikmet Faruk Başer
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!