Aydın'da Orman Haftası'nda fidanlar toprakla buluştu

Admin User 23 Mart 2026, 18:00 19 Okunma Gündem
Aydın'da Orman Haftası'nda fidanlar toprakla buluştu

Aydın'da 'Orman Haftası' ve '23 Mart Dünya Meteoroloji Günü' etkinlikleri kapsamında fidan dikimi gerçekleştirildi.

Aydın Orman İşletme Müdürlüğü tarafından düzenlenen etkinlikte, doğa bilincinin artırılması ve orman varlığının korunmasına dikkat çekildi. Programa İşletme Müdürü Engin Evcin ile Meteoroloji Müdürü Cumhur Aykurt Çolakoğlu da katıldı. Etkinlikte öğrenciler ve kurum personeli, birlikte fidan dikerek doğaya katkı sağladı. Dikilen fidanlarla hem çevreye duyarlılık mesajı verildi hem de gelecek nesillere daha yeşil bir çevre bırakılması hedeflendi. Yetkililer, benzer etkinliklerin devam edeceğini belirterek vatandaşları doğayı koruma konusunda duyarlı olmaya davet etti. - AYDIN

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!