Artvin Valisi Ergün, yılın sağlık çalışanlarını başarı belgesi ile ödüllendirdi

Admin User 26 Mart 2026, 15:15 21 Okunma Gündem
Artvin Valisi Ergün, yılın sağlık çalışanlarını başarı belgesi ile ödüllendirdi

Artvin Valisi Turan Ergün, yılın sağlık çalışanlarını başarı belgesi ile ödüllendirdi.

Vali Ergün, Artvin Devlet Hastanesi'nde görevli Uzm. Dr. Sabiye Şahin Keskin ve Kılıçkaya Acil Sağlık Hizmetlerinde görevli Acil Tıp Teknisyeni Nuri Yılmaz'ı makamında kabul etti.

Keskin ve Yılmaz'a başarı belgelerini veren Ergün, hekimliğin kutsal bir meslek olduğunu belirterek, özverili çalışmalarından dolayı sağlık çalışanlarına teşekkür etti.

Ziyarette, İl Sağlık Müdürü Yunuz Arslan da yer aldı.

Kaynak: AA / Bayram Sarayoğlu
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!