Alaşehir'de üzüm üreticilerine su kullanımı için beyanname uyarısı

Admin User 18 Mart 2026, 10:30 29 Okunma Gündem

Manisa'nın Alaşehir ilçesinde üzüm sezonu öncesi çiftçilerden, sulama sahasındaki arazileri için 30 Mart'a kadar beyanname işlemlerini tamamlamaları istendi.

Bağ Sulama Birliği Başkanı Hüseyin Alagöz, yaptığı açıklamada, su kullanım alanlarının belirlenmesi için çiftçilerin beyanname vermelerinin büyük önem taşıdığını belirtti.

Alagöz, tarımda su israfının önüne geçilmesi ve sulanabilir alanların doğru tespit edilmesini gerektiğini kaydederek, "Bugün itibarıyla tüm çiftçilerimize en az iki kez sulama yapabilecek kadar suyumuz mevcut. Avşar ve Buldan barajlarında su seviyeleri yeterli düzeye ulaştı. Haziran ayından itibaren çiftçilerimize en az iki kez su verebileceğiz." ifadesini kullandı.

Kaynak: AA / Özden Doğan
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!