AK Parti Aydın İl Başkanlığında bayramlaşma programı düzenlendi

Admin User 17 Mart 2026, 18:15 29 Okunma Gündem
AK Parti Aydın İl Başkanlığında bayramlaşma programı düzenlendi

AK Parti Aydın İl Başkanlığınca, yaklaşan Ramazan Bayramı dolayısıyla bayramlaşma programı gerçekleştirildi.

AK Parti Aydın Milletvekilleri Mustafa Savaş, Ömer Özmen ve Seda Sarıbaş, Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu ve İl Başkanı Mehmet Erdem, partililerle bayramlaştı.

Parti binasında konuşma yapan Savaş, milletvekilleri, il başkanı ve büyükşehir belediye başkanıyla birlikte şehrin ihtiyacı olan yatırımların takipçisi olduklarını belirterek, elbirliğiyle çalışmaya devam edeceklerini söyledi.

Büyükşehir Belediyesinin hizmet ve projelerine değinen Özmen ise Çerçioğlu'na teşekkür etti.

Sarıbaş da ramazan boyunca iftar ve sahur programlarına katılarak vatandaşlara Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın selamını ileten teşkilat mensuplarına teşekkür etti.

Erdem de ramazan dolayısıyla teşkilatların özveriyle çalıştığını söyledi.

Çerçioğlu da katılımcıların Ramazan Bayramı'nı kutladı.

Kaynak: AA / Ferdi Uzun
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!