Adana'da bir vagonu raydan çıkan hafif raylı sistemde sorun giderildi

Admin User 01 Nisan 2026, 17:30 20 Okunma Gündem

Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde bir vagonu raydan çıkan hafif raylı sistemde sorunun giderildiği bildirildi.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, raylı sistem hattında 29 Mart'ta meydana gelen teknik arızanın giderildiği, Cumhuriyet- Akıncılar istasyonları arası hattın 2 Nisan itibarıyla yeniden işletime açılacağı belirtildi.

Açıklamada, seferlerin Hastane- Akıncılar arasında 06.00-21.00 saatleri arasında 15 dakika, 21.00-23.00 saatleri arasında 30 dakika aralıklarla gerçekleştirileceği kaydedildi.

Büyükşehir Belediyesince işletilen ve bakım-onarım çalışmalarının sürdüğü hatta ilerleyen üç vagondan sonuncusu, 29 Mart'ta Akıncılar durağına yaklaştığı sırada raydan çıkarak elektrik iletim direğine çarpmıştı. ??????

Kaynak: AA / Yusuf Koyun
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!