62. Kütüphane Haftası Sakarya'da Kutlandı

Admin User 30 Mart 2026, 19:30 26 Okunma Gündem
62. Kütüphane Haftası Sakarya'da Kutlandı

Sakarya'da "62. Kütüphane Haftası" dolayısıyla program düzenlendi.

Erenler Belediyesi Yunus Emre Kültür ve Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen tören, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.

İl Halk Kütüphanesi Müdürü Aysun Şimşek, yaptığı konuşmada, bu yıl ana temanın "İyileştiren Kütüphane" olarak belirlendiğini söyledi.

Kütüphanelerin yalnızca kitapların raflara dizildiği mekanlar olmadığını ifade eden Şimşek, kütüphanelerin insanın kendini bulduğu, ruhunu dinlendirdiği, bilgisini geliştirdiği ve hayata yeniden tutunduğu özel alanlar olduğunu kaydetti.

Şimşek, okuyan, düşünen ve sorgulayan bireylerden oluşan toplumların, daha bilinçli, güçlü ve sağlıklı bir geleceğe yürüdüğünü sözlerine ekledi.

Erenler Belediye Başkanı Şenol Dinç'in de konuşma yaptığı etkinlikte, Erenler Ali Dilmen İlkokulu öğrencileri çeşitli etkinlikler gerçekleştirdi.

Program sonunda, geçen yıl kütüphanede en fazla kitap okuyan Fatma Hüma Erdem, Alparslan Aydın, İrem Akut, Rümeysa Özdemir, Feridun Gürpınar ve Şeyma Kaymak'a ödülleri takdim edildi.

Kaynak: AA / Mine Yıldırım
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!