20 Yaş Altı Kadın Hentbol Milli Takımı, Dünya Şampiyonası'nda ilk maçına çıkacak

Admin User 23 Haziran 2026, 09:30 10 Okunma Gündem

Türkiye 20 Yaş Altı Kadın Hentbol Milli Takımı, Çin'de yarın başlayacak Dünya Şampiyonası'nda mücadele edecek.

Dünya 20 Yaş Altı Kadınlar Hentbol Şampiyonası, 24 Haziran-5 Temmuz tarihlerinde Jinzhong kentinde düzenlenecek.

Milliler, 32 takımın yer alacağı organizasyonda D Grubu'nda Güney Kore, İspanya ve Arjantin ile karşılaşacak.

25 yıl aranın ardından Dünya Şampiyonası'na katılacak milli takım, grubundaki ilk maçını yarın TSİ 09.00'da Güney Kore ile yapacak.

Ay-yıldızlı ekibin grup aşamasındaki maç programı şöyle (TSİ):

Yarın:

09.00 Güney Kore-Türkiye

25 Haziran Perşembe:

06.45 Türkiye-İspanya

27 Haziran Cumartesi:

06.45 Arjantin-Türkiye

Kaynak: AA / Halil İbrahim Avşar
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!