20 Yaş Altı Kadın Güreş Milli Takımı, Macaristan'da şampiyon oldu

Admin User 21 Mart 2026, 00:15 28 Okunma Gündem

20 Yaş Altı Kadın Güreş Milli Takımı, Macaristan'da düzenlenen Imre Baracsi Memorial Uluslararası Turnuvası'nda şampiyon oldu.

Türkiye Güreş Federasyondan yapılan açıklamaya göre Budapeşte'de gerçekleştirilen organizasyonda 20 Yaş Altı Kadın Güreş Milli Takımı 4 altın, 1 gümüş ve 1 bronz madalya kazanarak takım halinde zirvede yer aldı.

Turnuvada 50 kiloda Nil Aktaş, 53 kiloda Remziye Karadağ, 68 kiloda Elif Şevval Kurt ve 76 kiloda Sude Naz Çamoğlu altın madalya kazandı. 72 kiloda Eylem Engin gümüş madalya elde ederken 62 kiloda ise Özdenur Özmez bronz madalyanın sahibi oldu.

Kaynak: AA / Fatih Gazioğlu
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!