Trakya Üniversitesinde Beyaz Önlük ve Forma Giyme Töreni düzenlendi

Admin User 02 Nisan 2026, 17:00 13 Okunma Gündem

Trakya Üniversitesi (TÜ) Sağlık Bilimleri Fakültesinde "Beyaz Önlük ve Forma Giyme Töreni" düzenlendi.

Balkan Kongre Merkezi'nde düzenlenen tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.

Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Özgül Erol törende, etik değerlere bağlı ve donanımlı sağlık profesyonelleri yetiştirmenin sorumluluğunu taşıdıklarını ifade etti.

Beyaz önlük ve formanın büyük bir sorumluluğun simgesi olduğunu vurgulayan Erol,"Bu adım, hayat boyu taşınacak onurlu bir mesleğin başlangıcıdır. Beyaz önlük, dürüstlüğün, umudun ve insana verilen karşılıksız hizmetin sembolüdür." ifadelerini kullandı.

Fakülte birincisi Yusuf Mayti ise hemşireliğin yalnızca bir meslek olmadığını belirterek, "İnsan hayatına dokunan, sorumluluğu büyük ve anlamı derin bir yolculuktur. Öğrendiğim her bilginin, gelecekte bir hastanın hayatında fark yaratacağını bilmek en büyük motivasyon kaynağım oldu." dedi.

Tören, öğrencilere teşekkür belgelerinin verilmesi ve toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi.

Programa, Trakya Üniversitesi Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Mustafa Tan ve Prof. Dr. Eylem Bayır, Genel Sekreter Hüseyin Türkel ile öğrenciler ve aileleri katıldı.

Kaynak: AA / Semay Ezgi Özçetin
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!