Tekirdağ'da ''Kadın: Yeryüzünün Nabzı'' resim sergisi açıldı

Admin User 05 Mart 2026, 13:45 22 Okunma Gündem
Tekirdağ'da ''Kadın: Yeryüzünün Nabzı'' resim sergisi açıldı

Tekirdağ'da 74 yaşındaki ressam Perihan Kademlioğlu'nun "Kadın: Yeryüzünün Nabzı" isimli resim sergisi beğeniye sunuldu.

Kademlioğlu, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla resim çalışması yaptı.

Ressamın yağlı boya resimlerinden oluşan 40 eser, Yahya Kemal Beyatlı Kültür Merkezi'nde sanatseverlerin beğenisine sunuldu.

Perihan Kademlioğlu, açılışta yaptığı konuşmada, sergide insanların sadece resimleri değil, bir kadının iç sesini izleyeceğini söyledi.

Yaptığı resimlerde kadınların sesini duyurmaya çalıştığını ifade eden Kademlioğlu, "Her çizgimle, her renkle bir şey söylemek istedim ama en çok da kadının sesini duyurmak istedim. Ben bu tablolarla her bir kadının taşıdığı ateşi, suyu, toprağı ve havayı anlatmak istedim çünkü kadın sadece bir tema değil, bizzat yaşamın kendisidir. Bu sergi, fırçamdan dökülen renklerle değil, içimden yükselen bir çağrıyla oluştu." dedi.

Konuşmanın ardından Kademlioğlu, sergi hakkında katılımcılara bilgi verdi.

Bir hafta ziyaret edilebilecek serginin açılışına, İl Kültür ve Turizm Müdür Yardımcısı Bünyamin Örnek, Tekirdağ Kent Konseyi Başkanı Berrin Başol Menekşe, Trakya Down Sendromlu ve Özel Gereksinimli Bireyler Derneği Başkanı Zehra Metin Özen ve sanatseverler katıldı.

Kaynak: AA / Mesut Karaduman
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!