Şırnak'ta öğrencilere bağımlılık mücadele anlatıldı

Admin User 02 Mart 2026, 16:15 19 Okunma Gündem

Şırnak Yeşilay Şubesince lise öğrencilerine bağımlılık mücadele anlatıldı.

İbn-i Sina Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde, 1-7 Mart Yeşilay Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen programa, Yeşilay Şırnak Şube Başkanı Mahsum Çağın ve etkinlik birimi komisyon üyeleri katıldı.

Çağın, burada sigara, tütün ve teknoloji bağımlılığı konularında öğrencilerin dikkatli olması gerektiği belirtti.

Bilgilendirme çalışmalarına ramazan ayı boyunca devam edileceği belirtildi.

Kaynak: AA / Ekrem Payan
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!