Sarıyer'de aç kalan domuzlar hastane yakınına kadar geldi

Admin User 01 Nisan 2026, 09:30 18 Okunma Gündem
Sarıyer'de aç kalan domuzlar hastane yakınına kadar geldi

Sarıyer'de aç kalan domuzlar yiyecek aramak için hastane bahçesine kadar geldi.

Ormanlık alanda aç kalan domuzlar, İstanbul Sarıyer'de Huzur Mahallesi'ne indi. Domuzların yolun kenarındaki yeşillik alanda yiyecek araması bir vatandaş tarafından cep telefonu ve güvenlik kameralarına yansıdı. - İSTANBUL

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!