Sadettin Saran: Oyuncularımızla gurur duyuyorum

Admin User 04 Nisan 2026, 20:15 22 Okunma Gündem

FENERBAHÇE Opet, Kadınlar Basketbol Süper Ligi play-off final serisi üçüncü maçında deplasmanda karşılaştığı Galatasaray Çağdaş Faktoring'i 87-76 mağlup ederek seride durumu 3-0'a getirdi ve şampiyon oldu. Mücadelenin ardından sarı-lacivertli oyuncular büyük sevinç yaşarken, Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, Demirören Haber Ajansı'na konuştu. Mutlu olduklarını dile getiren Saran, oyuncularla da gurur duyduğunu ifade etti. Ayrıca başkan Saran, sarı-kırmızılı taraftarların fotoğraf isteklerini de geri çevirmedi.

Kaynak: Demirören Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!