Mustafa Boran: ''Ligde kalmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız''

Admin User 14 Mart 2026, 16:15 30 Okunma Gündem
Mustafa Boran: ''Ligde kalmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız''

Serikspor Teknik Sorumlusu Mustafa Boran, yaşadıkları sorunlara rağmen mücadele etmeye devam edeceklerini belirterek, "Ligde kalmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız" dedi.

Serikspor, Trendyol 1. Lig'in 31. haftasında deplasmanda karşılaştığı Adana Demirspor'u 4-1 mağlup etti. Maçın ardından basın toplantısında konuşan Serikspor Teknik Sorumlusu Mustafa Boran, "Uzun süre sonra galibiyet alıp 3 puan kazandığımız için mutluyuz. Ligin ilk devresinde de Pendik mağlubiyetinden sonra 4'te 4 seri yakalamıştık. Bu seri Adana Demirspor maçıyla başlamış ardından Sakarya, Sarıyer ve Vanspor maçlarıyla devam etmişti. İnşallah bu galibiyetle birlikte yeniden bir seri başlatırız. Önümüzdeki hafta içeride Sakarya ile oynayacağız. Daha sonra Sarıyer ve Van maçlarımız var. Sakarya ve Sarıyer özellikle bizim rakiplerimiz. Bu maçları da kazanıp üst üste alacağımız galibiyetlerle mücadelemizi sürdürmek istiyoruz. Her hafta söylediğimiz gibi bulunduğumuz duruma alışmadık. Yaşadığımız sorunlara rağmen mücadele etmeye devam edeceğiz. Ligde kalmak için elimizden gelen her şeyi yapacağız" ifadelerini kullandı. - ADANA

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!