Metroda ''Nişanlıyım'' yanıtını aldığı kızla bir yıl sonra yeniden buluştu
Sosyal medyada milyonlarca izlenen metro videosunun ardından dikkat çeken bir gelişme yaşandı. Camdaki buharla kalp çizerek iletişim kurduğu kadından “Nişanlıyım” cevabını alan içerik üreticisi, bir yıl sonra aynı kadınla yeniden bir araya geldi.
Sosyal medyada paylaşılan yeni videoda içerik üreticisi ile aynı kadının birlikte görüntü verdiği görüldü. Samimi tavırların dikkat çektiği görüntülerde ikilinin kameraya birlikte poz verdiği anlar kısa sürede gündem oldu.
Paylaşımda yer alan “Metrodaki kıza büyük buluşma gerçekleşti video geliyor” ifadeleri, olayın devamının geleceğine işaret etti. Görüntüler, ilk karşılaşmanın ardından ilişkinin yeniden kurulduğu yorumlarına neden oldu.
Sosyal medyada dolaşan bilgilere göre kadının nişanlısından ayrıldığı öne sürüldü. Bu iddia, kullanıcılar arasında geniş yankı uyandırırken olayın gerçekliği ve süreci tartışma konusu oldu.
Kimi kullanıcılar yaşananları “film gibi hikâye” olarak yorumlarken, bazıları ise kızın nişanlısından ayrılması nedeniyle sert tepki gösterdi.