Mersin'de motosiklet sürücüleri denetlendi

Admin User 27 Şubat 2026, 13:00 19 Okunma Gündem

Mersin'in Silifke ilçesinde motosiklet sürücüleri denetlendi.

İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil Büro Amirliğince, Göksu Mahallesi Anıt Meydanı'nda motosiklet sürücülerine yönelik denetim yapıldı.

Uygulamada 250 motosiklet sürücüsü denetlendi.

Denetimlerde kural ihlali yapan 50 motosiklet sürücüsüne ceza verilirken, 1 motosiklet trafikten menedildi.

Uygulama esnasında koruyucu ekipman kullanan sürücülere teşekkür edildi.

Kaynak: AA / Murat Pancar
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!