Malatya'da kayısı ağaçları çiçek açtı

Admin User 03 Mart 2026, 14:15 20 Okunma Gündem
Malatya'da kayısı ağaçları çiçek açtı

Malatya'nın Kale ilçesinde kayısı ağaçları çiçek açmaya başladı.

Bent Mahallesi Muhtarı Sadullah Altınok, AA muhabirine, kayısı bahçesinde bazı ağaçların çiçek açtığını görünce şaşırdığını söyledi.

Altınok, şunları kaydetti:

"Yıllardır çiftçilik yapıyorum. Hava sıcaklıklarının düşük olmasına rağmen kayısı ağaçlarının çiçek açmasına bir anlam veremedim. 2025 yılında meydana gelen ve Malatya ile beraber birçok şehrimizi etkileyen don olayı nedeniyle çiftçiler büyük mağduriyet yaşamıştı. İnşallah bu yıl hava sıcaklıkları normal seyreder de çiftçilerimizin emeği boşa gitmez."

Kaynak: AA / Bilal Timur
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!