Kütahya İl Genel Meclisi Başkanı Muammer Özcura yeniden seçildi

Admin User 01 Nisan 2026, 17:45 22 Okunma Gündem
Kütahya İl Genel Meclisi Başkanı Muammer Özcura yeniden seçildi

Kütahya İl Genel Meclisi'nde gerçekleştirilen ve tek liste ile gidilen seçimde mevcut başkan Muammer Özcura, meclis üyelerinin tamamının oyunu alarak yeniden başkanlığa seçildi.

Seçim sonrası açıklamalarda bulunan AK Partili Muammer Özcura, Cumhur İttifakı olarak AK Parti ve MHP'nin birlikte hareket ettiğini belirterek, CHP ve Yeniden Refah Partili meclis üyelerine de verdikleri destekten dolayı teşekkür etti. Oy birliğiyle seçilmenin kendileri için önemli olduğunu vurgulayan Özcura, hizmette istişareyi ön planda tuttuklarını ve bu anlayışla hiçbir ayrım gözetmediklerini ifade etti.

Özcura, "İnşallah daha başarılı, daha güzel hizmetler yapmayı temenni ediyorum. Tüm arkadaşlara ve siz değerli basın mensuplarına teşekkür ediyorum" dedi.

Başkan Özcura, "Mecliste 18 AK Parti'nin üyesi, 12 Milliyetçi Hareket Partisi, 5 Cumhuriyet Halk Partisi, 2 Yeniden Refah Partisi, toplam 37 üyemiz var" diye konuştu.

Öte yandan mecliste yapılan görev dağılımında, birinci başkanvekilliğine MHP'den Mustafa Çil, ikinci başkanvekilliğine ise AK Parti'den Muhterem Kılıç seçildi. - KÜTAHYA

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!