Kırmızıyla otizme dikkat çektiler

Admin User 02 Nisan 2026, 20:45 18 Okunma Gündem
Kırmızıyla otizme dikkat çektiler

Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde anaokulu öğrencileri, otizmli bireylere dikkat çekmek amacıyla kırmızı kıyafetler giyerek, farkındalık oluşturup büyük beğeni topladı.

Sarıgöl Hüseyin-Sermin Tüfekçi Anaokulu öğretmenleri ve öğrencileri, otizmli bireylerin toplumda daha görünür olması ve hayatın her alanında yer alabilmeleri için örnek bir çalışma gerçekleştirdi. Etkinlik kapsamında kırmızı giysiler tercih eden minik öğrenciler, hem farkındalık oluşturdu hem de duyarlılık mesajı verdi.

Okulda düzenlenen etkinlikte öğrenciler, öğretmenleri eşliğinde çeşitli etkinlikler yaparak otizme dikkat çekti. Miniklerin sergilediği anlamlı davranış, veliler ve çevredeki vatandaşlar tarafından da takdirle karşılandı.

Okul yetkilileri, bu tür sosyal farkındalık çalışmalarının devam edeceğini belirterek, otizmli bireylerin toplumun ayrılmaz bir parçası olduğunu vurguladı. Yetkililer, herkesin bu konuda daha duyarlı olması gerektiğini ifade etti. - MANİSA

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!