Kemaliye Osman Nuri Akın Yurt Müdürlüğü'nde iftar programı düzenlendi

Admin User 25 Şubat 2026, 00:45 19 Okunma Gündem
Kemaliye Osman Nuri Akın Yurt Müdürlüğü'nde iftar programı düzenlendi

Kemaliye Kaymakamı Emirhan Arıkan ve ilçe protokolü, iftar programları kapsamında Kredi ve Yurtlar Kurumu'nda barınan öğrencilerle bir araya geldi.

Yurtta düzenlenen programda öğrencilerle aynı sofrayı paylaşan protokol üyeleri, iftarın ardından gençlerle sohbet ederek talep ve görüşlerini dinledi.

Programın devamında dua programı ve müzik dinletisi gerçekleştirildi. Birlik ve beraberlik içerisinde düzenlenen organizasyon, anlamlı bir atmosferde tamamlandı. - ERZİNCAN

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!