Kayseri'de sobadan zehirlenen 2 kardeş hastaneye kaldırıldı

Admin User 02 Nisan 2026, 07:15 27 Okunma Gündem
Kayseri'de sobadan zehirlenen 2 kardeş hastaneye kaldırıldı

Kayseri'nin Kocasinan ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kardeş hastaneye kaldırıldı. Kardeşlerin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Cırgalan Mahallesi Cırgalan Caddesi üzerinde müstakil bir ikamette yaşanan olayda, kardeşler A.S. ve M.S. sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. İhbar üzerine bölgeye polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi alırken, sağlık ekipleri de A.S. ve M.S.'yi olay yerindeki ilk müdahalenin ardından ambulansla Kayseri Şehir Hastanesi'ne kaldırdı. İki kardeşin genel sağlık durumlarının iyi olduğu ve hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. - KAYSERİ

Kaynak: İhlas Haber Ajansı
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!