Karaman'da anaokulu öğrencilerine gıda güvenliği anlatıldı

Admin User 02 Nisan 2026, 15:00 11 Okunma Gündem

Karaman'da İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından anaokulu öğrencilerine gıda güvenliği eğitimi verildi.

Karaman Anaokulu'nda düzenlenen etkinlikte, oyun atölyeleri kuruldu, çeşitli deneyler yapıldı.

Programa, İl Tarım ve Orman Müdürü Hatice Bulut, görevli personeller ve öğrenciler katıldı.

Çocuklara erken yaşta gıda güvenliği bilincini kazandırmak ve farkındalıklarını artırmak için düzenlenen etkinliklerin devam edeceği bildirildi.

Kaynak: AA / Harun Reşit YILDIKO
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!