Japonya Büyükelçisi Tamura, İskender Kebabı Övdü: ''Et ve Yoğurt Birbirine Çok Yakışmış!''

Admin User 01 Nisan 2026, 16:15 15 Okunma Gündem

(ANKARA) - Japonya'nın Ankara Büyükelçisi Tamura Masami, hafta sonu Ankara Ulus'ta iskender kebab yediği fotoğrafları paylaşarak, "Hafta sonu Ankara'da gezintiye çıktım ve Ulus'ta leziz bir İskender yedim. Japonya'da et ve yoğurt birlikte pek yenmiyor. Ama kebapla çok yakışmış" ifadesini kullandı.

Büyükelçi Tamura, Japonya'nın Ankara Büyükelçiliği'nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, Japon mutfağında et ve yoğurdun nadiren bir arada kullanıldığını belirterek, şu ifadeleri kullandı:

"Hafta sonu Ankara'da gezintiye çıktım ve Ulus'ta leziz bir İskender yedim. Japonya'da et ve yoğurt birlikte pek yenmiyor. Ama kebapla çok yakışmış. Ben burada denediğim kaymaklı yoğurdu da, ayranı da çok sevdim."

Japonya Büyükelçisi, paylaşımına İskender kebabı tabağının ilk ve son halini gösterdiği görseller ekledi. Paylaşımının sonunda sosyal medya kullanıcılarına seslenen Tamura, "Bundan sonra hangi yemeği denememi önerirsiniz?" sorusunu sordu. Paylaşımın altına kısa sürede yüzlerce öneri yağdı. Kullanıcılar Ankara Tava'dan mantıya, yaprak sarmadan künefeye kadar geniş bir yelpazede tavsiyelerde bulunarak Büyükelçiyi Türk lezzetlerini keşfetmeye davet etti.

Kaynak: ANKA
Etiketler: Turkiye
Kaynak: Kaynak Site

Yorumlar (0)

Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.

Giriş Yap veya Üye Ol

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!